Cuma, Eylül 24, 2010

Oyuncuları Karşılaştırmak..


Evet bu olay gerek yabancı sitelerde ve onlardan çalıntı yapan bazı türk nba sitelerinde olmuş veya olmakta olan bir çalışma-Top10,Top100-.Esasında karşılaştırmak sözcüğüne doğduğum günden beri karşı olan ben,elbet buna da karşıyım.Tamam bazen oyunun ekmeği,suyu olan bi olay bu;kabul ediyorum.Lebron James'le Kobe arasında bir rekabet yaratıp,ekmeğin üzerindeki kaymağı afiyetle yiyen bir sürü NBA satıcı yani televizyonlar,gazeteler ve siteler var.

Özellikle Top 10,Top 100'ler yapılırken,bir sürü pozisyonları farklı olan oyuncular karşılaştırılıyor.Ben Shaq'le Wilt'in karşılaştırılmasına karşıyken,herifler Magic'le Bill Russell'ı karşılaştırıyor.

Son olarak 900 küsür üyelik bir türk nba forumunda gördüm.Tabii yine hoşlaşmadım,Shaq'le Isiah'ın aynı yerlere aday olmasından.Benim gibi düşünen veya tam zıttına yakın olan bir sürü insan var biliyorum.Ama görünce paylaşmak istedim.

Aynı zamanda ve aynı pozisyonda olmadıkça oyuncular karşılaştırılmamalı diye düşünüyorum.Ancak bu olayların sonucunda çok ekmek yiyen adamlar var diyelim son olarak.Eskiler daha iyi bilir,90'larda Jordan'a hep rakip aranmadı mı,Clyde,KJ,Barkley,Payton,Kemp,Killer Miller,Malone...Hepsinden 5 kademe yukarıda olan adama tekrar SAYGI&SEVGİ.

Hiç yorum yok: