Pazar, Ekim 24, 2010

Jerome Randle


Dün Fenerbahçe Ülker - Aliağa Petkim maçını izledim. Fenerbahçe Ülker'in İzmir temsilcisini ezip geçmesinin yanında ufak bir şey gözüme çarptı. Evet gerçekten ufak bir şey, boyu 1.78 cm. Aliağa Petkim'in guardı Jerome Randle'dan bahsediyorum tabii ki. 5/7 2 sayılık, 4/7 üç sayılık, 8/8 serbest atışlık performansı ile 30 sayı üreten Jerome Randle'dan.

Halil Üner ve ekibi Beko Basketbol Ligi için müthiş bir oyun kurucuyu kadrolarına katmışlar. Aliağa Petkim tarzındaki takımlara cuk diye oturan bir guard Randle. Hem de 23 yaşında. Skor yönünden üst düzey bir oyuncu. Dün Tarence Kinsey'e karşı bile el üstü, mesafe tanımadan yolladı üçlükleri potanın göbeğine. Takip etmek gerekiyor böyle oyuncuları, sonra bir bakıyorsunuz Bo McCaleb gibi Avrupa'nın devlerine gidiyorlar.

1 yorum:

Kaan Mert dedi ki...

bu adamı bir ay kadar önce bursa'da hazırlık turnuvasında 3 gün üst üste canlı izledim. diyebilecğeim tek şey hayran kaldım. zaten ncaa'de takip ederdim ve amerika'da hayran kitlesi de olan bir oyuncuydu. onu birden bursa'da salonda şut çalışırken görünce şaşırmadım değil. türkiye'de oynaması onu izlememiz büyük keyif olacak.