Pazar, Mayıs 29, 2011

Sampiyon Barca,Kalplerimizde Ilker Yasin


2010-2011 futbol sezonunun sonuna gelirken kulüpler bazındaki en büyük kupayı da beklenildiği gibi Barcelona kazandı.Maç boyunca hep ama hep üstün olan Katalanlar Manchester'a karşı hiç fırsat tanımadı desek yanılmış olmayız.Ben dahil birçok insan ManU'dan daha fazla şey bekliyordu ama yanıldık ve Barcelona futbol dalını dünya çapında domine eden takım olduğunu en babasından kanıtladı.Kupa töreni benim en takıldığım kısımlardan biri.İlk sebep,artık kupa seremonisinin protokole taşınmış olması.Bu beni rahatsız ediyor zira o kupa sahada kazanılıyor,sahada alınmalı diye düşünüyorum.Protokol de bir zahmet insin aşağıya,adamlar 90 dakika it gibi koşuyorlar zaten.Bence bu olay tamamen saçmalık.İkincisi ise Barca'nın Abidal'e yapmış olduğu jest.Gerçekten inanılmaz bir kardeşlik var takımda.Herkes başarıya,top oynamaya odaklanmış halde.

Ha bir de şeyler var.Mmm...Şu fanatizm mağduru manyaklar diyelim. Deli gibi Barca'yı desteklemeler mi dersiniz yoksa Abidal'e yapılan jeste "reklam bunlar yav" diyenleri mi görürsünüz.Say say bitmez.Aptal saptal yorumlar gelir ardı ardına.Mantık hatası diz boyu tipler.

Asıl konu ise kuşkusuz İlker Yasin.Anlayamıyorum,anlam veremiyorum arkadaş.Bu kadar sevilmeyen ve tepki gören bir adam hala nasıl maç anlatmaya "çalışır" ? İlker Yasin'e sallamak popülist bir yaklaşım falan değil,gerçekten her türlü lafı hakediyor kendisi.Doğma büyüme Katalan gibi maç anlatımı,aptal aptal yorumlar ve daha niceleri.Maçı katlediyor,katlederken insanı çileden çıkarıyor,elimiz sessiz düğmesine gidiyor ama bu seferde atmosferden mahrum kalıyoruz.Ama bu böyle gitmez.Mutlaka ama mutlaka artık tepki koyulmalı diye düşünüyorum.Twitter olsun,Facebook olsun,mail olsun.Artık bu adam ciddi bir şekilde eleştirilip mikrofon başına geçirilmemeli.

Son olarak Barcelona'yı oynadıkları oyun,şampiyonluk ve bir insanlık dersi verdikleri için tebrik ediyorum.

Hiç yorum yok: