Cumartesi, Haziran 25, 2011

Draft Gecesi Takasları


Bucks - Kings - Bobcats takası :

Bobcats -> 7.sıra seçim hakkı (Bismarck Biyombo) ve Corey Maggette.
Bucks -> Stephen Jackson,Shaun Livingston,Beno Udrih ve 19.sıradan Tobias Harris.
Kings -> John Salmons ve 10.sıradan Jimmer Fredette

Daha önce şurada da bahsettiğimiz gibi Bobcats Maggette'nin kontratıyla ne yapmayı düşünüyor hiç bilmiyorum ve çözemedim açıkçası.Bana kalırsa özellikle Livingston'ın gönderilmesi de ilginç çünkü kendisi yavaş yavaş kendine geliyordu ve yeniden yapılanmaya girecek olan Bobcats için fena bir katkı vermezdi diye düşünüyorum.Ayrıca Biyombo gibi bir odun abiyi de neden istediler bilmiyoruz,draftlardan bir gün önce Jordan ile idmana çıkmış kendisi ve beğenilmiş.Jordan Bobcats için şu ana kadar iyi ne yaptı diye sorarsanız tek cevabım "onlarla antrenmana çıkmış olması" olur.
Bucks iyi bir skorer ve Jennings'in yanına bir tane guard aldı.Jennings'in maç içerisinde azdığı anlarda onu kenara alıp yerine kısmen de olsa güvenebilecekleri bir isim Udrih.Kings Evans'ın yanına Jimmer'ı aldı.Bu ikili Kings'i nerelere taşır ? Cevabı biliyoruz.Hiçbir yere taşımaz.Ben Jimmer'ın muhteşem şutuna rağmen NBA'de çok sıkıntı yaşayacağını düşünüyorum.1 numarada oynayabilir sadece ki oyun kurucu meziyetleri idare bile etmez.Sadece şutu ile yaratılan bir suni yıldız diye görüyorum onu.Redick'ten bile daha çok hayal kırıklığı yaratabilir.John Salmons ve Tyreke Evans ile skorer sorunu yaşamayacak gibi gözüküyor Kings ama şu an için playoff hayalden öte olmaz.

Portland - Nuggets takası :

Portland Trail Blazers -> Raymond Felton ve 26.sıra seçimi Jordan Hamilton (Denver'a yollandı) ve 57.sıra seçimi Ngombo.Ayrıca Rudy Fernandez Dallas'a yollandı.
Nuggets -> Andre Miller

Andre Miller eski takımına geri döndü.Miller hiçbir zaman üst seviyelere çıkamadı ancak yetenek başka bir şey.Andre Miller benim beğendiğim guardlardan bir tanesi ve Portland neredeyse Raymond Felton ile kafa kafaya takas etti.Salary cap durumlarını tam bilmiyorum ancak Miller'ın kaybı onlar için iyi bir hamle değil.Felton Portland beşine yerleşebilir.Wesley Matthews bile ilk beş çıkıyor gerçi orada.

Rockets - Timberwolves takası :

Rockets -> Jonny Flynn ve 20.sıra seçimi Donatas Motiejunas
Wolves -> Gelecek yıllara ait bir ilk tur draft hakkı ve Brad Miller

Öncelikle Jonny Flynn 22 yaşında.Bunu unutmayalım.Bence Wolves organizasyonu için gelecek senelerde önemli bir parçaydı ve ben onu kadroda tutarlar diye düşünüyordum.Rockets Phx'e gönderdiği Brooks'un yerine Flynn'i ilk beşe koyabilir.Ayrıca 2.13'lük Matiejunas NBA'e uyum sağladığı takdirde Rockets pota altı için rotasyon içinde önemli bir noktaya gelebilir.Rockets bu takastan şu an için karlı çıkmış gibi gözüküyor.Brad Miller mı ? Hiç sormayın onu aman diyeyim.

Spurs - Pacers takası :

Spurs -> Erazem Lorbek'in hakları, 15.sıra seçimi Kawhi Leonard ve 42.sıra seçimi David Bertans.
Pacers -> George Hill

Pacers'tan nefis bir hamle bence.George Hill ve Darren Collison bir numara mevkii için son derece kaliteli isimler.George Hill hakkında Popovich'in "takımda en güvendiğim isimlerden biri" şeklinde beyanatı vardı.Şimdi takas ettiler.Pacers ciddi manada ilginç bir takım haline geldi doğuda.Granger,Hibbert,Hill,Collison,Hansbrough,Paul George gibi isimler gerçekten önemli.Pacers'ın playofflarda Bulls'a karşı oynadığı oyun ve gösterdiği direnç de Pacers taraftarları için umut vadediyor.

Daha yazın başındayız.NBA'in gelecek seneki durumu da netleşmedi.O yüzden takımlar farklı hamleler de yapacaktır ilerleyen günlerde.Henüz Celtics,Lakers,Heat gibi takımlardan ses seda yok bunu da hatırlatalım.

Hiç yorum yok: