Perşembe, Eylül 06, 2012

Götümde Dirk Dövmesi Elimde Larry O'Brien Trophy'si




Oldukça bayat bir haber bu. Geçen seneden. Benim gibi kaçıranlar için paylaşmak istedim. 2011'de gelen şampiyonluk sonrası kıçına Dirk Nowitzki dövmesi yaptıran Derek Dilday'ın niye böyle bir mallık yaptığını anlamaya çalışacağız. Anlaşılacak bir şey değil tabii ki, ancak spor insanlara neler yaptırıyor yahu. Akıllı adamın yapacağı iş değil, orası ayrı.




Derek Dilday söz verdiği üzere poposunun fotoğrafını çekip Facebook'a koyduktan sonra resim yayılmış da yayılmış. Sonrasında ise Dallas Observer'a neden yaptığıyla ilgili bir şeyler söylemiş.

"Büyük bir Dirk hayranı olmamdan dolayı aklıma böyle bir fikir geldi. Dirk'ün bu şampiyonluğu ne kadar çok istediğini bildiğim için şampiyon olduğu takdirde böyle bir şey yapacağımı Facebook üzerinden paylaştım. Bir çok geri mesaj aldım, Dirk şampiyonluk kupasını kaldırdığında dövmeyi yaptırmak zorunda olacağımı biliyordum. Miami'ye karşı final oynamamız her şeyi daha anlamlı kılmıştı. Seri sonunda Dirk Larry O'Brien kupasını kaldırdığında hayatımın en güzel anını yaşadım, hemen ardından liseden tanıdığım dövme yapabilen bir arkadaşı aradım. Şimdi farkındayıim, hayatım boyunca Dirk'ün suratının üzerine oturacağım."

Dediğim gibi akıllı işi değil ancak sol loba Cuban dövmesi yaptırsa daha çok beğeni toplayabilirdi.

Hiç yorum yok: