Cumartesi, Eylül 29, 2012

KG: Allen'la Konuşmuyorum


Celtics'in medya gününde Pierce ve Garnett Boston.com'a konuşmuşlar. Ray Allen'ın ve Kevin Garnett'in serbest kalmasından sonra yeniden yapılanmaya gidileceğini çoğumuz düşünmüştü. Garnett'in tekrar anlaşıp Allen'ın Celtics'in son yıllardaki en büyük rakibi Miami'ye gitmesi olayları daha dramatik bir hale getirdi. Allen şampiyonluk kazanamamış bir oyuncu olsa hak verilebilirdi veyahut Boston kontrat önermese. İkisi de değil halbuki.

Rondo'nun aldığı sorumluluğun Ray Allen'ı rahatsız ettiği haberleri çıkmıştı. Ardından olimpiyatlar sırasında Doc Rivers bunu doğrular nitelikte açıklama yapmıştı.

"Onun gitmesinin sebebi Rondo'dan çok benim. Çünkü Rondo'ya topa sahip olmasını ve yönetmesini söyleyen bendim."

Sonuç olarak Celtics demirbaşları Allen'ın bu kararına oldukça öfkeli ve şaşkın. Dün medya gününde Garnett Ray Allen'ın numarasının kendisinde olmadığını ve onunla iletişime geçmeye çalışmadığını söyledi. Pierce ise Allen'ın tercihine çok şaşırdığını, ailesi için bu kararı verdiğini düşündüğünü söyledi. Ayrıca Pierce, Garnett'in dönüp dönmeyeceği hakkında en ufak bir bilgisi olmadığını da ekledi.

"Dönüp dönmeyeceği hakkında hiçbir şey bilmiyordum. Yeniden yapılanma istemiyordum. Şimdi ise beraber emekli olma şansımız var. Ve muhtemelen emekli olasıya kadar beraber oynayacağız."

Sonuç olarak Miami Heat-Boston Celtics maçı sezonun en heyecanlı maçlarından biri olacak. Bunu söylemekten sıkıldım ama Celtics'in olduğu yerde umut vardır, öyle sonucu atıp tutamazsınız. Geçen sezon güzel bir örnek.

Hiç yorum yok: