Cumartesi, Temmuz 25, 2009

'Marihuana kullandım'



NBA´in süper yıldızlarından LeBron James, şok edici bir itirafta bulundu. Cleveland Cavaliers’te forma giyen büyük yetenek lise yıllarında marihuana kullandığını açıkladı.17 yaşında Sports Illustrated’e kapak olduktan sonra yakaladığı ani şöhretin etkisiyle kendini kaybettiği dönemde,yakın arkadaşları Joyce, Cotton, Travis ve McGee ile birlikte marihuana kullandığını söyleyen James, bu marihuana deneyimini, Buzz Bissinger ile birlikte yazdığı “Shooting Stars” isimli kitapta itiraf etti. Kitapta, James’in “Kendime ‘Seçilmiş Kişi’ lakabını takarak saçmaladım. Sessiz ve sakin kalmalıydım. Ama aynı zamanda her gazetecinin peşinde koştuğu ve bir şeyler koparmak istediği toy bir gençtim” şeklindeki ifadeleri yer aldı.‘Burnu büyük budala olmuştum’“Burnu büyük bir budala olmuştum” diyen genç basketbolcu şunları söyledi: “Bunun baş sorumlusu tabii ki benim. Ama arkalarına yaslanıp kendi kendimi yok etmemi izleyen büyükler de suçlu”

JCN görüşü : Bununla beraber 'Chosen' lakabıda tarihe gömülmüş oldu.Ayrıca bunu itiraf etmesine gerek yoktu.Çoğu oyuncu mutlaka böyle bir deneyim yaşamıştır.

Hiç yorum yok: