Pazartesi, Haziran 07, 2010

Lakers vs. Celtics 2.Mac (Ikinci yari)


Harika bir maça daha tanıklık etmiş olduk.Celtics yaptığı extra işlerle maçı kazandı.Ray Allen'ın 8 tane üçlük atması gibi,Rondo'nun son bölümdeki performansı gibi.Gerçi şu da var;Garnett ve Pierce oyunda yoktu adeta.Hatta Pierce o kadar kopmuş ki sahaya havluyla çıktı bi ara.Lakers'da ise Kobe biraz sönük gibi gözüktü(En azından bildiğimiz Kobe'ye göre).Derek Fisher bekleneni veremedi.Ondan beklenen tam olarak ne bilmiyorum ama geçen maça oranla çok kötüydü.8 de 2 şut isabetiyle şut isabetiyle oynadı.1 tane top kaybı var ancak o da en kritik yerde(Rondo'nun bloğu ve Celtics'in kazandığı top).

Derek Fisher'a bekleneni veremedi dedim,Ron Artest'den de bahsetmemek olmaz.Artest Pierce'ı hayattan soğuttu belki doğrudur,ancak hücümda o kadar verimsizdi ki..10 da 1 isabet,3 top kaybıyla oynadı Artest.

Lakers'da uzun rotasyonu yine çok iyi işledi.2008'deki finalde Boston,pota altından çok büyük bir üstünlük kurmuştu.Bu finallerde de Lakers pota altındaki üstünlüğünü tamamen kabul ettirdi bana kalırsa.Umarım Garnett bir an önce toparlanır.Çünkü daha nefis bir pota altı savaşı izlemek istiyorum şahsen.

Gelelim Rondo'ya,Rondo bir triple-double daha yaptı.Yine harika oynadı,mükemmel işler yaptı(Derek Fisher'a blok vurdu,Kobe'nin topunu çaldı,kendisini şut atamıyor diye boş bırakan L.A savunmasına cezayı kesti).

Nate Robinson'ı da boş geçmemek gerek.İnanılmaz bir enerji kattı takımına.6 dakika da 7 sayı attı ve şut kaçırmadı.

Son olarak Doc Rivers'ın aldığı moladan bahsetmek gerek.Videosunu koyuyorum.. :)

Hiç yorum yok: