Perşembe, Haziran 10, 2010

Turkcell Super Lig



Bernd Schuster Beşiktaş'ta

Aslında bu haber epeydir var,sadece Beşiktaş'tan resmi açıklama gelmiyordu.Yıllık 2,5 milyon euro alcakmış Schuster efendi.Bakalım oyuncu getircek mi,Guti ismi gündemdeydi ama son zamanlarda o sesler azaldı biraz.



Stoch Fener'De

Galatasaray'ın uzun süredir peşinde olduğu Miroslav Stoch'ı Fenerbahçe kaptı.Daha 20 yaşında genç oyuncu.Hem de dünya kupasında forma giyecek,önemli kısım bu:Dünya Kupası'ndan önce anlaştı Fenerbahçe.Özetlerden olsun,D-Smart'Taki Hollanda ligi maçlarından olsun,takip ettim Twente'yi.Hollanda liginin zayıf takım savunmasından mıdır,kalecilerin poşetliğinden midir bilmiyorum ama bana kısaca "Yılannnn" dedirtmişti.Çok hızlı ve teknik.Fenerbahçe'de uzun süredir bu stil bi oyuncu görmüyorum.Hayal meyal hatırladığım bir Nikola Lazetic var ama dediğim gibi ufaktım o aralar(10 yaşında falandım).Tabii bu adamın 4-5-1 de apışma ihtimali de var.Gerçi Daum'a hasikome çekti Fenerbahçe.

Hiç yorum yok: