Pazar, Ağustos 16, 2009

Yazmadan Duramayacağım


Kusura bakmayın da dünkü Britanya maçı hakkında bir şeyler yazmadan duramayacağım.Dün maçta çıkan olaylar,milli takımın oyunu vs.her şey berbattı.Tek güzel olan şey mücadeleydi ancak basketbol namına hiçbir şey oynanmadı.Öncelikle takım bana o Almanya'dan tarihi fark yiyen takımı hatırlatıyor bana.Oyun son derece yavaş,fastbreak atamıyoruz.Oyun kurucularımız uyku ilacı almış gibi topu tavşan adımlarıyla getiriyorlar.Hidayet'ten bahsetmiyorum bile.Gerçekten hali kalmamış,enerjisi dibe vurmuş.Bu takımın başını çekeceğini düşünüyorduk ama bu enerjiyle bunun çok da mümkün olabileceğini zannetmiyorum.Şu iki maçın tek kazancı Oğuz Savaş'tır.Başka da bir şey görmedim.Hala çıkıp ''çok hırslıyız'' gibisinden saçma sapan şeyler söylenmesin.Nereye kadar kendimizi kandıracağız ? Sonuç yine hezimet mi olsun istiyoruz ?


Maçın BASKETBOL kısmını geçip diğer tarafa baktığımızda ise sadece kavga,gürültü var.Sayın Tanjevic bu takımın koçudur.Bir numaralı ismidir.Zaten bu takımın berbat oynuyor bir de üst üste 2 tane teknik faul alıp tribünlere yaylanıyorsun.Bu nasıl profesyonelliktir ? Tamam hakemler kötü olabilir.Ama sen o kadar TECRÜBELİ bir koç olarak geçiniyorsan bunları yapmayacaksın.Kendi takımının kuyusunu kazmayacaksın kardeşim.Bu hareketleri klüp takımlarında da sık sık yapıp antipati uyandırıyorsun hakemlerde.Ve bizlerde.Buradan,Tanjevic'le devam etmek isteyip,ona güvendiklerini söyleyenlerin ellerinden öpüyorum.


Mete Budak

Hiç yorum yok: