Pazartesi, Mayıs 31, 2010

Potası Delik Tekrar Yayında..


Taa Ekim'de vermiştik ayrılık sinyallerini."Finallerde Buluşalım" demişiz.Aşağı yukarı öyle oldu.Gerek NBA,gerek Beko Basketbol Ligi.Kısaca efendim şunu duyuralım dedik:Artık Yayındayız!!

Aslında 1 Haziran Salı günü başlıcaktık,kendimi tutamadım ve bu haberi giriyim dedim.

Güzel bir Celtics-Lakers finali,bol transfer dedikodulu ve sansasyonel haberlerle dolu bir yaz,son olarakda milli takım olarak Dünya Şampiyonası'nda iyi bi derece elde etmeyi temenni ediyoruz..

Not:Site genel olarak basketbol ağırlıklı tabii ki ama el verdiğince diğer sporlardan haberler olsun,kişiler olsun blogda yer alacaktır.

2 yorum:

HotSauce21 dedi ki...

"Aslında 1 Haziran Salı günü başlıcaktık,kendimi tutamadım ve bu haberi giriyim dedim."

Dilimizi daha özenli kullanmak, okunurluğu da daha fazla etkileyecektir fikrindeyim!

G. dedi ki...

Haklısın abi.Böyle böyle öğrencez :)