Cumartesi, Haziran 05, 2010

Yıldızsız Bir Turnuva...Güzel mi ?


Öncelikle yazımın içeriğini anlayamayacak olanlar varsa buradan ve şuradan (oha) haberlerimizi okuyabilirsiniz.Bunların haricinde Wade,Howard,Melo,Lebron gibi yıldızlar da muhtemelen olmayacak.

Peki bunlar bize nasıl,organizasyona nasıl,takımlara nasıl yansır ?

Açıkçası ABD için bu süper yıldızların eksiği neyi değiştirir bilemiyorum.Çünkü yerlerini doldurabilecek,kapatabilecek oyuncular var.Yunanistan faciası gibi bir şey yaşayacaklarını düşünmüyorum.Bu turnuvadaki mutlak favorim ABD.İkinci favori İspanya'da Gasol'ün olmaması tam bir felaket olabilir.Rudy,Ricky,Navarro ne kadar taşır ? Ya da yeterli olur mu ? Finale kadar gelebilirler.Sonrasında işleri çok çok zor.

Organizasyon bazında bizim için tam bir felaket olabilir.İstanbul'da Amerika maçları tam kapasite izlenecekken seyirci miktarında düşüş olabilir.Gerçi bu düşük ihtimal de peki diğer maçlar ne olacak onu merak ediyorum.Örneğin grubun iki iddiasız takımı karşı karşıya geldiğinde o salon bomboş olmamalı.Bilet politikası nasıl olacak ? Bence günlük kombineler olabilir.Amerika maçının gününde o salonda bir maç daha varsa,iki maçın bileti tek bilet olarak satılabilir.Böylece Amerika maçını deli gibi bekleyen adam ötekini de kaçırmak istemez.Sonuçta para vermiş almıştır.Bilet politikaları standart mı bilmiyorum o yüzden bilgisi olan varsa yorum olarak beni bilgilendirsin.

Peki bize nasıl yansır ? Turnuvada en azından ikinci turu göreceğimize inanıyorum.Gerisi şansa bağlı.Ama turnuvadaki yıldız kıtlığı (ki bunlara Memo da dahil) işimize gelebilir.Arkamıza alacağımız seyirci desteğiyle ilerleyebiliriz.Son olarak şunu da söylemeliyim ki,Türkiye'yi desteklemeye gelecek olan taraftar mutlaka basketbol taraftarı olmalı.Lay lay lay ooo Türkiye diye tezahürat yapacak olanlar alınmasın lütfen.Yalvarıyorum.Son not : Dünya Şampiyonası için güzel,coşturucu bir Türkiye şarkısı bestelenmeli.Artık seyirci her molada 10.yıl marşı ile karşılaşmasın.





Hiç yorum yok: