Çarşamba, Haziran 16, 2010

O Bir EGOMAN


Egosunu tatmin edemeyen bir insan,ego patlaması yaşayan bir insan bu insan.Karşınızda Cristiano Ronaldo.Bu adam konusunda uzun zamandır biriktiriyorum içimde bir şeyleri.Ama geçen maçtan sonra bir açıklama yapmış ki yeter artık dedirtti.


''Dünya Kupası'nda hakemler yetenekli oyuncuları fauller konusunda kollamalı.''


Şimdi sen kendine burada yetenekli damgası mı vuruyorsun ? (Yetenekli değil demiyorum.) Arkadaşım Fildişi maçını tamamen izledim.Ne zaman adamı geçemesen bıraktın kendini.Sonra kalktın havalara girdin.Madem dünyanın en iyi oyuncususun ne bu hareketler ? Ya ben senin iki üç bacak hareketini bir de sert şutlarını gördüm şu ana kadar.Avrupa Kupası'nda Sabri bile geçirmedi seni.İçinden Messi'ye nasıl bir kin besliyorsun biliyoruz.Ama adam ağzını açıp tek kelime etmiyor o kadar tekmeye (ki ciddi ciddi yiyor o tekmeleri) ama sen sanki yumuşakçasın.Messi alçakgönüllü numarası yapmıyor senin gibi.Gerçi sen numara bile yapamıyorsun o derece ego patlaması yaşıyorsun.Lanet olsun Ronaldo.Ulan yakışıklı bile değilsin be.Antipatik,sevimsiz herifin tekisin.Messi ile teke tek kapışın da göreyim senin maymunluğunu.


Not : İçimdekileri kustum.Bana ait bir yazıdır.Millet şimdi abarttın falan demesin.Ronaldo'yu izlesin yeter.

Hiç yorum yok: