Salı, Haziran 15, 2010

Röportaj:Hakan Köseoğlu



Hakan Köseoğlu'yla yaptığımız röportajı yayınlıyoruz.Politik cevaplar da içersede dürüstce düşüncelerini paylaştı Hakan Köseoğlu.Teşekkürler kendisine..

PD:Hakan Köseoğlu basketbol sahasının dışında nasıl biridir,neler yapmaktan hoşlanır?

HK:Hakan Köseoğlu basketbol dışında gezmeyi,kitap okumayı ve dinlenmeyi seven biridir.



PD:Çok klasik olacak ama basketbola nasıl başladınız?

HK:Basketbola abimin ve etrafımdaki arkadaşlarımın basketbola bakış açıları ile baŞladım.




PD:Ailenizin basketbol oynamanıza bakış açısı nasıldı?

HK:İlk başladığımda ne olacağını bilmedikleri için ilerisini göremiyorlardı zaman gectikçe onlarda bana destek oldular her zaman.




PD:Unutamadığınız bir basketbol anınızı paylaşır mısınız?

HK:Aslında bir çok anım var ama en son Oyak maçında attığım uzun mesafeli üçlük hala akıllarda yer edinmiştir sanırım:)




PD:1998'de Daçka'da başlayan bir 1.lig serüveniniz var.Sizce ligimizin eksik yanları nelerdir?

HK:İlk oynamaya başladığım seneler ligimizde daha kaliteli oyuncular vardı takımlarda daha üst seviyelerdeydi,artık efes ve fenerbahce dışında takım kalmadı artı federasyon destekli takımlar var bunun neticesinde ligimizin kalitesi oldukca düştü.Kaliteyi artırmak ve yabancı sayısını düşürmek gerekli bence.



PD:Son 3 sezondur Beko Basketbol Liginin asist kralısınız.
İstatistikler sizin için önemlimidir?
Ve ligimizin elit guardlarından biri olarak büyük takımlarda oynamamanızı neye bağlıyorsunuz?

HK:istatistikler her antrenör ve oyuncu için önemlidir.Ama Türkiye'de işler ahbap-çavuş ilişkisinde yürüdüğü için istatistiğe önem veren koç yok.Benim büyük takımlarda oynama şansım her zaman oldu ama ben oynadığım takımlarda memnunum o yüzden sorun yok...



PD:Açıkcası ligimizde şöyle bir durum var.Her sene kadrolar inanılmaz değişiyor.Sizce takımlarınız niye böyle bir yapılanmaya gidiyor,bu takımlara nasıl yansıyor?

HK:Koçların istedikleri sistemi oturtamamasını sağlıyor.Acemice yapılan koc hatalarından dolayı günlük performansa bakılıyor her şey.Tabii birde takımların bütçeleri yüksek rakamlarda olmaması.



PD:Bu durum oyuncularda da adapte sorunu ortaya çıkarmaz mı?

HK:Her sene farklı takım ve ortamda bulunmak bir oyuncu için gerçekten çok zor.




PD:Geçtiğimiz sezonu Erdemirspor'da geçirdiniz,Ereğli ve Erdemirspor sizde nasıl bir izlenim bıraktı?
HK:Erdemir de çok güzel bir sezon geçirdim bireysel olarak.Ereğli gerçekten cok şirin ve güzel bir ilçe.Orda bulunmaktan ve oynamaktan büyük keyif aldım.



PD:Şu ana kadar Daçka,Kepez,Erdemir,Karşıyaka,Tuborg gibi takımlarda oynadınız.Hangisi sizin için en unutulmazdı?
Şu ana kadar çalışmaktan en çok zevk aldığınız koç kimdir?

HK:Hepsinin yeri ayrıdır benim için.Ayrım yapmak gerçekten zor.



PD:Son 4 sezondur Efes Pilsen-Fenerbahçe Ülker final oynuyor.Sizce bunun temeli ne?(Bütçe farkları mı?)
HK:Bütçe farklılıkları en büyük etken zaten.



PD:Sizce oyununuzun hangi taraflarını geliştirmelisiniz?Eksik yanlarınız nedir size göre.

HK:Skor anlamında kendimi biraz daha yukarılara taşırsam beklentileri daha olumlu karşılayacağıma inanıyorum.


PD:Diğer basketbol liglerini,NBA'i takip eder misiniz?

HK:Avrupa liglerini takip ederim ve severimde avrupa basketbolunu.



PD:Efes Pilsen'in kapatılmaya çalışılması hakkında neler düşünüyorsunuz?

HK:Yanlış oldugunu düşünüyorum ve bu yanlıştan dönüleceğini de umut ediyorum.



PD:Ligde karşınıza hangi savunmacı veya hangi tip savunmacılar çıkınca zorlanırsınız?

HK:Hiç birine karsı zorlanmıyorum güçlü ve kuvvetli yanlarımı bildigim için sorun yasamıyorum.



PD:Yeni sezonda hangi takımın formasını giyeceğiniz şuanlık netlik kazanmadı bildiğimiz kadarıyla.Bununla ilgili bir şey söylemek ister misiniz?

HK:Şu an için erken bekleyip görücez.


PD:Son olarak örnek aldığınız basketbolcular kimlerdir?

HK:Naomoski'yi örnek alırdım önceden,ayrıca Steve Nash'i çok beğeniyorum


Teşekkürler Hakan Köseoğlu..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Fazla özgüven iyi midir bilemiyorum...