Perşembe, Ağustos 26, 2010

Kendimi Güzel Bulmuyorum






22 Haziran 2010'da yapılmış bir söyleşi bu.Vatan gazetesinde yayınlanmıştı.İnternette gezerken fotoğrafları ve haberi gördüm,hem bloguma bir şeyler eklemek adına hem de paylaşmak istediğimden bu postu gireyim dedim.

Sezonu 3 kupayla kapatan Fenerbahçe Acıbadem'in genç ve yetenekli pasörü Naz Aydemir'e ait resimler.Bebeklikten beri voleybol oynuyor,15 yaşında Eczacıbaşında oynamışlığı vardır,anası babası da voleybolcu zat-ı muhteremin.Fenerbahçe'de geçtimiz sezonda istediği süreleri tam anlamıyla bulamasa da,ligimizin Final serisinin en değerli pasörü olmayı başarmıştır.

Röportajı okumuştum daha önceden.En çok dikkatimi çeken bölüm,"Kendimi Güzel Bulmuyorum" bölümüydü.El insaf diyorum başka bir şey demiyorum.Fotoğraflarda o röportajdan.

Röportaja Ulaşmak İçin Buradan..

Hiç yorum yok: