Perşembe, Eylül 06, 2012

Moda Avcısı: Dwyane Wade


Dwyane Wade 2 gün önce New York City'de spor ve modayla ilgili  düzenlenen Espn The Magazine adlı panele katılmış. Wade lige geldiği dönemle, şu anki dönem arasında büyük bir fark olduğunu söyleyip, sevgilisiyle neredeyse aynı şeyleri giydiğinden söz etmiş. Burada bir sorun var gibi.


Özellikle soldan 2.fotoğraf beni benden aldı, yarın annemle pazara giderken öyle bir şey giymeyi hayal ediyorum. Business Insider'dan Tony Manfred konuyla ilgili Wade'le röportaj yapmış:

-Neden NBA oyuncuları numarasız gözlük kullanıyorlar?

"Sadece bir şeyler yapmak için"




Aynı soruya Russell Westbrook "Güzel gözüktüğünü düşünüyorum" demişti. Wade'in cevabı daha mantıklı geldi.

-Maç bittiği zaman soyunma odasına gidiyorsunuz. Dolabında herhangi bir takım elbise bulunur mu?

"Kendi sahamızda oynadığımız maçlarda dolabımda 2 takım elbise bulunur, birini seçerim. Deplasmanda oynadığımız maçlarda ise salona geldiğim kıyafetleri giyiyorum.


-Maç bitiminden sonra "Keşke rahat bir şeyler getirseydim" dediğin oldu mu?

"Evet. Özellikle deplasmanda oynadığımız maçlardan sonra yaptığımız uçak yolculuğu sırasında "Keşke rahat bir şeyler giyseydim" diyorum.

-Seni sosyal ağlarda takip ediyorum. Ne zaman fotoğrafını görsem hep şık giyinmiş oluyorsun. Rahat bir şeyler giyip boşverdiğin zamanlar olmuyor mu?

"Rahat şeyler giydiğim sırada bile en iyileri seçmeye özen gösteriyorum."

-Uyandığın zaman "Bugün dışarı çıkmıyorum, o yüzden şekil giyinmeme gerek yok" dediğin zamanlar oluyor mu?

"Genelde insanlarla bir aradayım. Herhangi bir dükkana gittiğimde veya sosyal ağlarda çektirdiğim fotoğraflarla birilerinin önündeyim. Benim için basın toplantısından pek farkı yok. Ayrıca takım elbise giymeyip rahat şeylerle dışarı çıkıp görüntülensem bile sporcu kimliğimden dolayı anormal bir durum olacağını düşünmüyorum."




-Sen geldiğinden beri ligde moda konusunda nasıl bir değişim oldu?

"Bu dönem biraz daha riskli. Geçmişte basketbolcular rahat şeyler giyip maça geliyorlardı. Çoğu takım elbise bile giymiyordu. Ancak şimdilerde herkes daha özenli ve daha çok ilgi-tepki çekecek şeyler giyiyorlar. Ayrıca eğer benim kıyafetlerimle sevgilimin kıyafetlerine bakarsan arada pek fark yok. İkimizinde turuncu ve pembe renkte pantolonu var."




Hiç yorum yok: