Pazar, Mayıs 29, 2011

Galatasaray'ın Galatasaraylı Transferi Selçuk


Selçuk İnan Türkiye futbol piyasasının en yakın takip ettiği isimdi bu sezon.Klişe bir tabirle,tam bir dinamo olarak izlediğimiz Selçuk sert şutları,isabetli uzun pasları ve top tekniği ile herkesi etkilerken,Türk Milli takımının da vazgeçilmez ismi olmuştu.

Selçuk İnan Galatasaray'ın özlemini çektiği orta saha elemanı.Burası kesin.Ancak Galatasaray'a transferinden sonra alacağı para gündemi o kadar meşgul etti ki Selçuk'un Galatasaray'a faydasını dahi konuşamaz hale geldik.Hangi takımı tuttuğu,ailesinin hangi takımlı olduğu,Trabzon'a vefa borcu olduğu falan konuşuldu.Bunlar en sonunda hep Galatasaray kulübüne zarar verecektir.Çünkü Selçuk'un olası bir performans kaybı Galatasaray'ın aleyhine olur.Ben bu konudaki görüşlerimi Selçuk'un kendi twitter hesabından aldığım bazı alıntılarla bitirmek istiyorum.

Trabzonspor'a sonsuz sevgim ve saygım var. Ama herkesin bir hayali var, benim hayalim ise 2000 ruhlu bir takımda sayısız başarı.
Parçalı formam ile Fenerbahçe'ye gol atarak hayalimi gerçekleştirmek istiyorum. Bu da benim çılgın projem
Size her yer Trabzon olabilir, fakat bana her yer Ali Sami Yen
.

Hiç yorum yok: