Perşembe, Ağustos 13, 2009

Basketbol Nostalji


Birkaç kere daha rastlamıştım da geçen gün o gerçek Dream Team e rastlayınca paylaşayım dedim.Trt 3'te bazı günler akşamları basketbol nostalji adlı bir program var.Eski olimpiyat,avrupa,lig maçlarını yayınlıyorlar.Dün Dream Team ile Hırvatistan olimpiyat maçını yayınladılar.O zamanlar Avrupa'da daha smaç diye bir kavram yokken,üçlük atmak çok zorken,Dream Team smaçları basıyor,cuk cuk üçlük atıyordu.Maç farklı bitti.Ben de bu maçları izlemekten büyük keyif aldım açıkçası.Eskiler güzelmiş be kardeşim.Eğer rastlarsanız mutlaka izleyin derim.Drazen Petrovic'ide izleme şansı buldum ben.Unutmadan.Gününü bilmesem de saat 20:00'da başladığını biliyorum.İyi seyirler efendim.

2 yorum:

G. dedi ki...

Ben de denk geldim.Hangi maç bilmiyorum ama yok böyle bir şey ya.Charles Barkley cıkıyor,Larry Bird giriyor.Hayvanlığa bak.


Spiker de türkçe olunca bi değişik hissediyor insan.O günün basketbol terimleri,yada türk basketbol agzıyla dinlemek cok farklı..

Spiker bir hücumda:Ribaund'u Charles Barkley aldı.Topu Magic Johnson'a geçirdi,Magic hızla topu diğer sahaya taşıdı.Pası Larry Bird'e,Bird de topu bekletmeden Jordan'a geçiriyor.Ve michael jordan'dan mükemmel bir smaç..

Var mı böyle bir şey..

Mete Budak dedi ki...

Yok öyle bir şey kardeşim :D olamazda.Yazık günah karşı takıma