Salı, Temmuz 13, 2010

Suns Hedo İçin İyi Bir Tercih Mi?


Açıkcası bu aralar bendeniz bloga çok giremiyorum.Diğer arkadaşlar yazıyor,takipte olun elbette.Bir takım haberlerden de uzak kaldım.

Hedo takasını görünce çok da mutlu olmadım.Hatta pek sevinmedim.Steve Nash'le oynamak bir şanstır ancak Hedo için bir şans olmayabilir.En azından topu paylaşmak konusunda büyük dezavantaj.Topu paylaşmak derken,öyle süperstar edasında değil,Hidayet Orlando Magic'de topu alırdı,getirirdi,pas verirdi,şut atardı;işte ondan söz ediyorum.Nash'le oynamak genelde hareketli ve atletik oyunculara çok faydalı olur.Çünkü onlar her topa hareketlenebilir,zıplayabilir.Örneğin Jason Richardson.

Hido hücumda birisinden pas alıp bitirmek yerine,daha çok kendi topu alıp içeri drive edip bitirmeyi veya şut kullanmayı tercih ediyor.Öyle içeri hareketlenme olayı pek söz konusu değil.Ayrıca o Magic günlerinden gördüğümüz guardlık olayını görmemiz mümkün değil gibi gözüküyor.Hedo'nun nokta şutör olmak istemediğini biliyoruz.Ancak istediği -Gizli Guard- rolünü alamayacağı bir kaç takımdan birine gitti,ne yazık ki..

1 yorum:

NTB---[R+] dedi ki...

Gentry'nin yaptığı açıklamaya şu ,"Nash bu ligin en iyi 2 şutöründen biri.Hidayet'in de gelmesiyle onun bu özelliğinden yaralanabileceğiz.Hedo'nun nasıl oynamak istediğini biliyoruz.Hedo'nun yaratıcılığından yararlanıcaz." şeklinde.

Gentry ve Phoenix yönetimi zaten Hedo'yu senelerdir istiyormuş.O yüzden Hedo için dezavantajlık bir durumun olmadığını düşünüyorum.