Pazar, Temmuz 04, 2010

Diyeceklerim Var(FA)


Bu Free Agent dönemi 2-3 yıldır konuşuluyor bildiğiniz üzere.Milyardolar sahibi insanlar birkaç basketbolcunun ayağına gidiyor,kendisini beğendirmeye çalışıyor.Eğlenceli bir durum.Bu yanını bırakırsak,birkaç yeni haber ve eskilerden birkaç diyeceklerim var.

Dirk Nowitzki Dallas'la tekrar anlaştı.Sabahda Mete yazmış zaten burada.Açıkcası bazıları Nowitzki'nin şampiyonluk yüzüğü uğruna anasını dahi satabileceğini,Dallas Mavericks'i hayli hayli satabileceğini söylemişti.Bunlar bana gerçekten saçma gelmişti.Şurada da belirttiğim gibi Nowitzki Dallas'dan vazgeçmedi.Olması gereken de buydu ve oldu.4 yıllık 20 md'a anlaştı.Kimi yerlerde yazdığı gibide fedakarlık olduğunu düşünmüyorum.

Bir başka habere geçersek,haberin içeriği şu:
"T-Mac Lakers'a Gidebilir"
Sabahdan beri online olmama rağmen bu haberi girmedim.Nedeni hem sağlam bir kaynaktan gelmemiş olması hem de pek olacağını düşünmemem.Belki mle ile takıma katılabilir ama bu riski alacaklarını düşünmüyorum.Niye risk derseniz,herif sakatlıktan çıktı mı çıkmadı mı belli değil.Bence gelecek sezon tam mle alacağı bir yere gidebilir.Yani 5-6 md'a oynar.Lakers çünkü kendisine tam mle veremiyor.Haberin tamamı burada var,isteyene.

Madem serbest bir şekilde yazıyorum,içimde kalmasın şunları da söyliyim.
Elveda Atlanta'nın Gelecek 5 yılı,Elveda Memphis'in Gelecek 5 yılı.
Joe Johnson'a full maximum kontrat vermek ne kadar mantıklıdır,bilemiyorum.Atlanta bu zihniyetle devam etsin,play-off'da ilk turda elenmeye devam.
Rudy Gay'e senelik 16 md'da çok fazla geliyor bana.Gay'den kimse süperstar olmasını beklemiyor kanımca.Gasol'ü Lakers'a vererek parlak zekasını gösteren Memphis yönetimi,bu hareketiyle alnından öpülesi bir davranış sergiliyor.

He unutmadan bide şuna değinelim.Toronto Gm'i Brian Colongelo,hafifden Joe Dumars'ın yaşadıklarını yaşıyor olmalı.Detroit'i müthiş yöneten Dumars,geçen sene Gordon ve Charlie V hamleleriyle takımın ipini çekmişti.Benzer hamlelerde Brian Colongelo'dan geliyor.Yahu Amir Johnson'a 34 md verilir mi!

Amare ve Bosh hakkında da bir şeyler söylemek istiyorum.Amare'nin New York'a gitme olasılığı oldukça fazla gibi.Amare bildiğiniz üzere Nash ile epey iyi bir ikiliydi.Onun yanından ayrılmak ona nasıl yansır,tam bilinmez ama birkaç örnekle düz mantık kurabiliriz.Shawn Marion'ı baz alırsak;Marion,Nash'le geçirdiği 3 sezonda 19 sayı ortalaması tuttururken,sonraki 3 sezonda 13 sayı ortalama tutturdu.Bide şöyle haberler çıkıyor:"Amare Lebron'u Getirir"
Bu nedir abiler,amcaoğlunun düğününe adam mı getiriyon,anlamış değilim açıkcası.
Bosh için de birkaç laf söylersek;onun performansının da aynı kalacağını düşünmüyorum açıkcası.Toronto'da hücum varyasyonlarının çoğu onun üzerinden dönüyordu ve takımının attığı şut sayısının yarısını o atıyordu.Gitmesi muhtemel takımlar Bulls,Heat,Knicks.Gittiğinde bu takımlarda 1 numaralı opsiyon olması bile zor.Sonuç olarak şunu diyim Bosh'la ilgili,hiç bir zaman şampiyonluğa oynayan bir takımda 1 numaralı skor opsiyonu olacağını düşünmüyorum.Adam daha play-off oynamadı doğru dürüst.

Son olarak şununla noktalayalım.Lakers Steve Blake'i 4 yıllık 16 md'a,gayet hoş bir kontratla kadrosuna kattı.Çok sağlam iş becerdiler.Açık açık söylüyorum,Lakers'dan hoşlanmıyorum;ama söylemeliyim ki en sağlam adımları hep Lakers atıyor.Phil Jackson'ın bir sene daha kalacak olması Three Peat ihtimalini kuvvetlendiriyor..

1 yorum:

HayattanSıkıldıgımda dedi ki...

Lakers'tan nefret ederim ama Blake hareketi ile çok takdirimi kazandı.

T-mac inş Lakers'a gitmez.Bence gitmezde eğer gitme fikri varsa bence bırakması daha ii olur.Kobe'nin arkasında ezilmektense bırakmak daha iyidir.

Bosh ve Amare süper yıldız değil.Amare Nash'la kurtarıyordu.Boshta Toronto'da atacak oyuncu olmadığı için kurtarıyordu.

Gay ve Johnson yazısına %100 katılıyorum.İfade etmek istediklerimi yazmışsın.

Nowitzki bence fedakarlık yaptı.


Sizden bir rica olcak.Edebiyat-film-karikatür alanında blogum var.Artık basketbol yazıları da yazıyorum.Eğer blogumu Takipçisiyiz bölümüne eklerseniz çok sevinirim.

http://zorturkderki.blogspot.com/


Saygılarımla