Cuma, Temmuz 09, 2010

Shaq-Spurs Yakınlaşması


Geçen gün Shaquille O'neal'ın geleceğiyle ilgili burada bir kaç şey karalamıştım.Orada Dallas ve Atlanta ihtimallerinden söz ettim.Ancak bugun çıkan haberlere göre San Antonio'da Shaq için devreye girmiş.Valla duyar duymaz heyecan bastı beni.Atlanta,Dallas bana göre Shaq'a uygun takımlar değil.Ancak Spurs'e cuk diye oturabilir.Duncan'la çok iyi işler yapabilirler.Bana göre Duncan'ın oyun stili Shaq'a çok uygun.Duncan'ın tahta elli bir uzun olmadığını da düşünürsek,bu iş olursa tadından yenmez.

Tabii ki Shaq eskisi gibi değil ama bu takımda iyi işler becerebilir-gerek takım başarısı,gerek kendi istatistikleri bakımından-.
Atlanta tercihi inanılmaz yanlış olur.Josh Smith'le Shaq'ın yanyana oynayacağını düşününce tüylerim diken diken oluyor.

Dallas'da açıkcası Spurs kadar cazip gelmiyor.Haywood'la imzaladıkları kontrat Shaq fikrini sildiklerinin bir göstergesi olabilir.Nedeni;o kontratlı bir Haywood benchte oturtturulmaz-Daum'un Güiza'ya yaptığı gibi-,ayrıca Shaq'ın egoları benche sığmaz.

Shaq'ın istediği kontratda aşağı yukarı belli.Muhtemelen Shaq 2 yıllık 11.6 md alacaktır.

Hiç yorum yok: